dinsdag 31 december 2013

Oeps

Afgelopen vrijdagochtend puilde mijn mailbox uit! 
 
"Hé, wat is dit?"
Van een zekere Maia!
Mijn reactie: "Wat heb ik nog gekocht op marktplaats? Geen idee."
Gauw de mail gelezen.
Wat leuk, iemand die op mijn blog reageert!

Dit was de eerste mail van vele: zooo leuk!
 Ik vroeg me echter wel af hoe dit nu kon.
En ik dacht terug aan het smsje van Lien, waarin ze vroeg:
"Vind je het goed als ik wat reclame maak voor je blog?"
"Ja, prima, leuk zelfs", was mijn reactie. 
Ik dacht: "Ze zal wel een paar vriendinnen een smsje of mailtje sturen."
 Wist ik veel wat ze in petto had voor mij!
Tot ik weer een mail van bloglovin kreeg met de nieuwste update van
"het keetje van Lien".
 
Oeps ...
mijn wangen kleurden langzaam rood ...
Oeps ...
nee toch zeker.
Om vervolgens heel langzaam een glimlach te voelen komen,
die alsmaar breder en breder werd.
En daar vervolgens de hele dag is gebleven!
Opeens had ik in plaats van één, wel 23 volgers:
hartstikke leuk.
Dank jullie wel voor al jullie leuke, lieve en hartelijke reacties.
En Lien:
je bent GEWELDIG!
(maar dat wist ik al veel langer)


May your coming year be
filled with magic
and dreams
and good madness.

*-*

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat je meer volgers hebt,is altijd leuk en gezellig,ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor in 2014,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed hè, via Lien kwam ik ook bij jou. Bloggen zonder volgers is niet zo gezellig toch. Veel blogplezier in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die Lien zorgt goed voor jou! ;) Voor jou een fantastisch 2014 met heel veel blogplezier en nog ontzettend veel meer volgers!
    Maar oppassen!!!! Het werkt verslavend..........
    Lieve groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is dat he als je weet dat je toch gelezen wordt en volgers hebt. Heeft Lien goed voor gezorgd.

    Een fijne uiteinde en een goed en alles wat wenselijke 2014.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verrassing voor je toen de volgers op je scherm kwamen. En het zullen er vast veel meer worden.
    Inderdaad 'TOP' van je overbuurvrouw maar dat weten we al langer dat ze dat is!
    Fijne jaarwisseling, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, daar had ik je tuk he? Maar met een aantal volgers is bloggen zoveel leuker! En er zullen er ook steeds meer bijkomen, want je bent goed bezig! Ik wens jullie een gezellig uiteinde en tot gauw! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo werkt dat dus in blogland:) en Carolien weet er alles van hoe ze mensen blij maakt...super zo'n buurvrouw...
    Een fijne jaarwisseling voor jou en je gezin en alle goeds voor 2014.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi wat een leuke verrassing is dat dan hè, ik zie nu dat je er al 25 hebt, leuwk! Geniet er maar van, die warme deken die blogland heet! Warme groetjes van Susan, een blogster uit de buurt ;)

    BeantwoordenVerwijderen