dinsdag 17 december 2013

Full moon, let's take the broom

Vandaag ga ik de lucht in!
Het is volle nieuwe maan.
 
Mijn rusteloosheid heeft me dit al verteld; daar hoef ik de maan echt niet voor aan de hemel te zien staan.
Ik ben (nog) drukker dan normaal en ik betrap me erop dat ik om de kleinste dingen "ruzie" kan maken.
Ook mijn klas bruist van energie, de balans tussen rust en activiteit is verdwenen. Een oma merkt terloops op: "ach juf, laat de kinderen maar, het is tenslotte volle maan. Morgen is het over!"
 
Dit is ook het moment dat mijn hekszijn de kop opsteekt en ik denk:
"where's my broom?"
 
Men zegt dat volle maan is goed voor alle vormen van magie, dan vast en zeker ook voor mijn magische krachten.
Dus zie ik mezelf al wegvliegen, all the way up ...
 
Vandaag ga ik de lucht in, eindelijk.
 En nu is het niet fictief, maar letterlijk:
een nieuwe blogger in bloggerland!
 
Want ook daar is volle maan goed voor:
om plannen te maken
of ... 
te realiseren.
 
WELKOM!
ik hoop je gauw weer te zien.
 
*-*
 

13 opmerkingen:

  1. Hey... ik dacht al... wie vliegt daar door de lucht om ons huis? Maar het is je gelukt!! Super! En wat een veelbelovend begin, helemaal leuk! Ik ga je volgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Lien. Jij bent mijn grote inspirator! X

      Verwijderen
  2. Welkom in blogland!! Ben even via 't keetje van Lien bij je op visite gekomen. Veel plezier met bloggen!!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je op visite was, dankjewel Rosalie. Hoop dat je vlug weer langs komt!

      Verwijderen
  3. Leuk blog meis .... en op aanraden van Lien natuurlijk volgster geworden hihihi

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Moos. Die Lien brengt me wat te weeg ;)

      Verwijderen
  4. Leuk blog tot nu toe die de lucht is ingegaan!
    Via Lien hier gekomen en met plezier doe ik het volgen.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog een nieuwste volger! Nou ja moet nog effe je blogadres kopiëren in mijn blogger startpagina en dan is daar lucky number 13 of wie weet 14...
    Je schrijft in ieder geval heel leuk, leuk gevoel voor humor en hou wel van je stijl...heksen...zwarte kitschboom :).
    Warme groetjes van Susan die natuurlijk ook via Lien hier komt :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja ook ik ben gevoelig voor de volle maan, vroeger sliep ik altijd slecht als het volle maan was...maar nu heb ik het altijd van te voren.
      Zowiezo als ik eens heel slecht slaap of midden in de nacht klaarwakker ben, ligt het meestal aan een of andere stand van de sterren. Och ja dat krijg je als aards engeltje ;) en ja hoor het is me gelukt...lucky number 13

      Effe opgezocht in mijn angel umbers app van Doreen Virtue;
      The ascended masters (such as Jesus, Quan Yin, and so on) are with you, helping you maintain a positive outlook. The number 13 signifies that female ascended masters and goddesses are assisting you in staying positive.

      Verwijderen
    2. Bedankt dat je me volgt. Bijzonder dat je op de hoogte bent van de Ascended Masters! Ruim twee jaar volg ik een cursus over de Opgestegen Meesters en "werk" ik met hun.

      Verwijderen
  6. Leuk zo'n buurvrouw die reclame voor je maakt. Wat een leuke tekst over volle maan.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment. Inderdaad: ik bof met zo'n lieve buuf.

      Verwijderen